Alla inlägg under april 2012

Av Rose-Marie Stenström - 15 april 2012 09:45

Här packas de för fullt blir flytt nu i helgen eller nästa helg till plats nr 1 för att sedan förhoppningsvis få flytta till ett hus vi bjudit på eller så blir de lägenhetsletande men de märks men vi håller alla tummar som finns på att vi får huset för de är bådas önskan eller bådas allas menar jag. Min äldste son säger först ska vi flytta till .... och sen får ja bo i mitt bruna hus han vet precis hur våra rutiner kommer se ut framöver och han e verkligen glad ;) han e för gå min lille skrutt. Har kalasat hela helgen iallfall då min minsta skrutt blivit hela 1 år usch va tiden går fort men men sånt e livet. Kan ju säga att ja älskar ju hela min familj så de värker i kroppen och min mans familj e oxå helt underbar är så glad att ja har alla som ställer upp när man behöver dom. kram på er alla och ha en bra dag alla som läser. <3

Av Rose-Marie Stenström - 11 april 2012 14:55

Nu e de evigheter sen ja bloggade men de har varit fullt upp så ja har inet haft tid de har hänt massor här sen ja skrev sist ja har både gått ner och upp å ner och mått sådär och varit mycket strul inom familjer och dyligt men ja börjar se ljus i tunneln tror ja...för tillfället letar vi bostad och ska ikväll fara och titta på hus ska bli spännande. Hoppas de blir som vi hoppats. kramiz skriver mera sen när jag vet mera

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken min


Ovido - Quiz & Flashcards