Direktlänk till inlägg 10 november 2012

10 år

Av Rose-Marie Stenström - 10 november 2012 21:52

På måndag firar jag och min underbara man 10 år ilag och de firar vi idag då bästaste svärmor med barn passar våra 2 små troll. De har blivit fika på simon lite ost och kex och middag orkade vi inte göra så de blev ingen middag idag :P men lite godis har vi ätit- Vi har även tagit en långpromenad med våran fyrbenta lilla bäbis ;-) Va de gäller min vikt och dyligt så är ja i en skithelvetessvacka som de känns ja inte kommer komma ur just nu :( ser bara alla fina kläder som folk säljer i för små storlekar ser bara hur smala och fina alla runtomkring mig är och själv är man ser en stor svällande jävla flodhäst ja livet e piss va de gäller mitt fett tur ja har en man som tycker ja e fin som ja e trots att ja hatar mig själv. God Natt!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rose-Marie Stenström - 11 november 2012 18:27

Känner mig inte så tipp topp som ja skulle vilja känna mig känner mig ej heller så glad som ja skulle vilja känna mig. har en svag aning om att de e en mindre depretion påväg igen så de blir till att ta nya friska tag i morgon när man kliver upp och ...

Av Rose-Marie Stenström - 5 november 2012 05:51

Men.............de blir ingen vägning idag tänkte vänta en vecka till ;-)...

Av Rose-Marie Stenström - 1 november 2012 07:42

Ny månad nya tag. Kram på er.

Av Rose-Marie Stenström - 30 oktober 2012 14:21

Känns att ja är i en svacka och ja försöker klättrna men just nu känns de hårt får se hur de går framöver här.   ...

Av Rose-Marie Stenström - 29 oktober 2012 06:08

Ja då va de en ny vecka avklarad. Har varit på kalas denna helg å unnat mig mys med barnen framför tv:n så precis som ja räknat med blev de plus på vågen. 104,5 alltså plus 0,5 kilo men ny vecka nya tag nya utmaningar ;-). Snart blir de promis med vo...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken min


Ovido - Quiz & Flashcards