Alla inlägg under oktober 2012

Av Rose-Marie Stenström - 30 oktober 2012 14:21

Känns att ja är i en svacka och ja försöker klättrna men just nu känns de hårt får se hur de går framöver här.  

Av Rose-Marie Stenström - 29 oktober 2012 06:08

Ja då va de en ny vecka avklarad. Har varit på kalas denna helg å unnat mig mys med barnen framför tv:n så precis som ja räknat med blev de plus på vågen. 104,5 alltså plus 0,5 kilo men ny vecka nya tag nya utmaningar ;-). Snart blir de promis med vovven sen blir de plugga plugga plugga.

Av Rose-Marie Stenström - 23 oktober 2012 19:36

Idag åt ja en hårsbrödmacka med kaviar vid halv 6 sen efter 9 åt ja frukost på lasarettet en macka å en kopp choklad sen till lunch blev de 2 slisar pizza i lit sen blev de en macka till mellis för att sedan äta soppa till middag och fiberflingor å yoghurt till kvällsmat.

Av Rose-Marie Stenström - 22 oktober 2012 06:48

Ja tänk de har redan gått 5 veckor sen min resa började och vägen visade 104.0 alltså minus 1,8 den förra veckan och totalt 11,7 kilo. Så grymt stolt!!!

Av Rose-Marie Stenström - 21 oktober 2012 16:22

Idag (söndag) så har de oxå blivit knasigt med mat då vi fick åka in till akuten i stan med makens öga. men iallfall blev fil och flingor till frukost i morse sen blev de en macka till mellis. sen till lunch vart de en hamburgare på MC donalds (då vi va i stan då de va dags att äta och hade lite småbrott hem då vi ville hem till barnen) men åt bara en del av hamburgare och max 4 pommes. sen till mellis åt jag ingenting och nu till middag åt vi kycklingtacos så de mest vart grönsaker i min. kvällsmat får vi se om de blir någon då de just nu känns som om ja ska spricka...men antar de blir en kopp kaffe bara ;)

Av Rose-Marie Stenström - 21 oktober 2012 16:18

Hallojsan!

Gårdagen blev ju som den blev men nöjd ändå. Vart 2 mackor med keso och skinka till frukost. Sen blev de ett skalat äpple. Till lunch blev de 1 parisare med hamburgebröd. Sen blev de en sån där färdigmacka (kommer inte på va dom heter men wasabröd e de iallfall) och sen blev de till middag blev de tacos då vi va på resande fot och barnen va så vrålhungrig och ville ha mat. (men ja åt lämplig portion ändå och åt inte allt) och sen blev de 2 smala hårdtuggade (supermumsiga) mackor med keso på. Min mens kom även denna dag så humöret är ju verkligen på topp nu :P

Av Rose-Marie Stenström - 20 oktober 2012 14:16

Jaha första dagen avklarade jag alltså igår. Började morgonen kl 6 med en halv portion gröt och en grovlimpsskiva med keso och skinka på. Sen vid 9 åt jag en bar till mellanmål. Till lunch vid ca halv 12 blev de en keso mellanmål (hasselnöt, blåbär, tranbär) och en banan. Sen vid 2 (mellanmål) åt ja en clementin till middag kl 4 blev de köttfärssås och spagetti med grönsaker och till kvällsmål kl halv 7 blev de 2 grovlimpa med keso och skinka. Nöjd med dagen och intaget. Känner att då man äter lite men ofta som man faktiskt ska göra blir man aldrig så där vrålhungrig som man vanligtvis brukar bli. Känner heller inget sug efter onyttigheter. Ps glömde ja mumsade en morot senare under kvällen. Tack och hej leverpastej

Av Rose-Marie Stenström - 18 oktober 2012 16:33

Idag har jag fattat ett mycket jobbigt beslut å de kommer bli tufft och ta lång tid men jag ska fixa de. De är nämligen så att våran ekonomi klarar inte av kostnaden av CK som ja önskar köra så istället får ja kämpa den jobbigare vägen mot mitt mål tills efter jul då de ser ljusare ut. Så fram till efter januari så blir de mat med måtta.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken min


Ovido - Quiz & Flashcards