Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Rose-Marie Stenström - 9 oktober 2012 06:50

Hej alla glada bloggläsare!

Blev ingen vägning och inget inlägg igår då min våg pajade igen. Men då gick jag och köpte mig en ny våg så nu ska de inte behöva upprepas hoppas jag. Har varit fullt upp i skolan iallafall snart klar med mitt engelskaarbete som jag egentligen inte ska lämna in förrens v. 45 så ja e sjukt nöjd. Matten går oxå sjukt bra behöver knappt någon hjälp å de e skönt. Men vi får se hur länge de varar för då de äntligen börjar gå brai  matten brukar de gå åt skogen ganska så fort :P

   Ja ja nog om skolan antar ni är nyfikna på vad veckans viktnedgång blev. :P De blev -2,0 kilo denna vecka :D Så nu har jag totalt gått ner 10,4 kilo. Dock har de visat sig att mätningen jag gjorde förra veckan va felaktig den skulle vara -10 cm :( men men ja har lämnat de bakom mig och blickar framåt och kan meddela att (med mätning nu flera gånger för att vara säker) att de är nu -12 cm runt midjan så de ser lovande ut ändå.

   Kan informera att min underbara morbror är så duktig med sin viktnedgång (han har gjort en Bipass) och han e en enorm inspirationskälla. Önskar dock de gick lika fort men som sagt huvudsaken de går neråt ;) puss på dig gullgroda.

   De är dock tufft att se på när alla äter runtomkring men ja kämpar mig vidare ja försöker intala mig själv att de bara är under en period och ja får snart börja äta igen så de e dag för dag som gäller men de går framåt. Ser dock så JÄVLULSKT MYCKET fram e mot den 9:e bara 1 måndag kvar nu ååååååååååååh va ja ska mysa med mitt hjärta ;-) Kommer dock sakna mina små busfrön men totalt 1 dag ska vi kunna stå ut med ;-)

   Ne nog om de dags att öppna studieböckerna igen. Kram på er allihopa


  Bamsekram på er allesammans!!!  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken min


Ovido - Quiz & Flashcards