Direktlänk till inlägg 14 oktober 2012

INGA KOMMENTARER TACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Rose-Marie Stenström - 14 oktober 2012 07:39

Idag är en dag som ja skulle vilja skjuta mig själv lååååååååååångsamt. Funderar till 90% på att ge upp alltihopa då jag denna vecka inte gått ner ett skit förutom att gå upp 0.1 kilo och ja vet att de är mitt eget jävla fel men ja blir så JÄVLA FÖRBANNAD och så hade man ju hoppats på att ja men då syns de väl på måttbandet iallfall då men inte de heller!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Livet är skit livet suger ja hatar min kropp ja hatar mig själv dom ända ja inte hatar är min familj. Denna svacka hade ja kunnat vara utan en dags om denna....fy fan va ja hatar de här!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!

 
 
Bantarbloggen

Bantarbloggen

14 oktober 2012 14:33

Hej!
Jag kör också cambridgekuren och är inne på min 5:e vecka...allt gick jättebra tills jag var på en jobbresa, då åt jag en massa skräp och nu försöker jag kämpa på igen...kika gärna in till mej!
hejjja hejja.....du fixar detta

http://www.bantarbloggen.bloggplatsen.se

Rose-Marie Stenström

14 oktober 2012 20:40

Hej!
Va roligt att du titta in roligt med flera som kämpar på :D
Ja du idag så beslutade jag att ja fick äta ett kvällsfika med min sambo och ta nya tag i morgon och ja kan ärligt säga DE VA INTE ENS GOTT...så i morgon startar ja om på ny kula och blickar framåt ja hoppas de går superbra för dig oxå HEJA HEJA tillbaka för de här fixar vi båda två :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rose-Marie Stenström - 11 november 2012 18:27

Känner mig inte så tipp topp som ja skulle vilja känna mig känner mig ej heller så glad som ja skulle vilja känna mig. har en svag aning om att de e en mindre depretion påväg igen så de blir till att ta nya friska tag i morgon när man kliver upp och ...

Av Rose-Marie Stenström - 10 november 2012 21:52

På måndag firar jag och min underbara man 10 år ilag och de firar vi idag då bästaste svärmor med barn passar våra 2 små troll. De har blivit fika på simon lite ost och kex och middag orkade vi inte göra så de blev ingen middag idag :P men lite godis...

Av Rose-Marie Stenström - 5 november 2012 05:51

Men.............de blir ingen vägning idag tänkte vänta en vecka till ;-)...

Av Rose-Marie Stenström - 1 november 2012 07:42

Ny månad nya tag. Kram på er.

Av Rose-Marie Stenström - 30 oktober 2012 14:21

Känns att ja är i en svacka och ja försöker klättrna men just nu känns de hårt får se hur de går framöver här.   ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken min


Ovido - Quiz & Flashcards