Alla inlägg den 11 november 2012

Av Rose-Marie Stenström - 11 november 2012 18:27

Känner mig inte så tipp topp som ja skulle vilja känna mig känner mig ej heller så glad som ja skulle vilja känna mig. har en svag aning om att de e en mindre depretion påväg igen så de blir till att ta nya friska tag i morgon när man kliver upp och försöka göra nåt åt denna nedgång...denna dag som började så bra men men man vet aldrig när de dyker upp men som sagt förhoppningsvis blir dagen bättre i morgon och de inte varar så länge för känns inge roligt alls....i julklapp önskar jag mig en regäl jävla fettsugning iallfall för nu e ja redigt jävla less på mig själv någon som är anorektiker och vill ha lite är alltid välkommen med en stor kniv och ta en bit för just nu e ja SÅ JÄVLA FET Å FUL SÅ JA VILL DÖ!!!!!!!!!!!!! de e livet på en pinne de undra hur många gånger man önskar man va någon helt annan med andra mindre problem..men men mitt liv ska se ut så här ja ska ha folk som tycker ja e tjock å fet och som tycker manska göra nåt åt de vilket bara gör saken värre och värre se bara så mycket ja svällt .....SLUTA HACKA börja hjälpa eller nåt hade inte folk varit så jävla dumma förr så hade ja inte suttit i den sist ja gör så sug åt er alla som en gång i tiden varit elak för de har satt sina spår och ja hatar er för de!!!


usch va aggro ja blev nu men behövde lufta lite. lev livet ja får se hur d går för en annan men ja har ju mina 2 barn min man och våran hund att leva för iallfall. Sov Gott

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken min


Ovido - Quiz & Flashcards