Direktlänk till inlägg 12 mars 2012

Första dagen

Av Rose-Marie Stenström - 12 mars 2012 14:54

Första dagen på min nya start har faktiskt gått riktigt bra. Känner mig totalpepp inför detta antagande. Min startvikt va iallafall 107 kilo...usch usch...men men nya friska tag nu ska vi ner till en bra vikt   Har jobbat idag och de gick asbra. Känner oftast ingen hunger eller sug då ja jobbar de blir värre när ja kommer hem men peppar peppar de har gått bra den stund ja varit hemma nu och de har känts riktigt bra. 

Sitter just nu å laddar inför ett träningspass ja ska göra om 1 timme ska bli skönt har inte kommit iväg och tränat på jättelänge känns de som kan ju oxå vara en bidragande orsak till att att ja gått upp lite igen..men men som sagt ny start nya tag de ska gå..ska sätta mig något sen oxå och fixa till bloggen har inte haft tid att göra de än. Ne nu ska ja gå och se va min minsta lillskrutt göra. Ha en bra kväll. Peace Out



 
 
Alexandra

Alexandra

14 mars 2012 18:06

Lycka till denna gång :) Men måste bara säga att det är livsfarligt att träna samtidigt som man går på cambridge. Om du ska köra på bara påsar så nöj dig med promenader, men inte gym. Tänk på din hälsa :)

http://LaAlexandra.blogg.se

Rose-Marie Stenström

15 mars 2012 07:16

Jag känner att jag klarar av att gå på gym ändå. Ja gör bara de jag känner att jag klarar av så de är ingen fara vännen ;) Tusen tack för din omtanke. Kramiz

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rose-Marie Stenström - 11 november 2012 18:27

Känner mig inte så tipp topp som ja skulle vilja känna mig känner mig ej heller så glad som ja skulle vilja känna mig. har en svag aning om att de e en mindre depretion påväg igen så de blir till att ta nya friska tag i morgon när man kliver upp och ...

Av Rose-Marie Stenström - 10 november 2012 21:52

På måndag firar jag och min underbara man 10 år ilag och de firar vi idag då bästaste svärmor med barn passar våra 2 små troll. De har blivit fika på simon lite ost och kex och middag orkade vi inte göra så de blev ingen middag idag :P men lite godis...

Av Rose-Marie Stenström - 5 november 2012 05:51

Men.............de blir ingen vägning idag tänkte vänta en vecka till ;-)...

Av Rose-Marie Stenström - 1 november 2012 07:42

Ny månad nya tag. Kram på er.

Av Rose-Marie Stenström - 30 oktober 2012 14:21

Känns att ja är i en svacka och ja försöker klättrna men just nu känns de hårt får se hur de går framöver här.   ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken min


Ovido - Quiz & Flashcards